herregud !

vilken dag , sjukt mkt att göra sista timmen på jobb . alla bussar inställda, jag och richard börjar gå istället, sitter på den andra busshållsplatsen typ nästan en timme. fy fan va kallt . sen kommer jonas, räddaren i nöden (: hehe . hade ju tänkt jag skulle ta mig till sammi nu för att slagga på hans soffan, men det pallar jag nog inte nu. vill inte ge mig ut i kylan igen.  tar mig dit imorgon istället och tar hand om sjuklingen, soppa, panodil och citron ? (: hehe . knasboll.


inget annat kul idag . nej .



finns alltid här dellis om det är ngt (: det vet du <3

Kommentarer
Postat av: della

mitt hjärta!

2007-05-10 @ 10:30:54
URL: http://dellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0