hooos ems (:

vi sitter och tittar på vilddjuren :D hehe .. fy fan vad kul .

jag kan inte tänka mig att börja en dag utan att slicka mig

VI HADE TAAGIT ER !! ... TILL ETT DISCO , DANSA DANSA ..

det är bättre att bryta ihop än att bryta samman.

allvar jag orkar itnte springa mer, du borde skaffa en sportbh.

säg inte att vi är mitt ute i djunglen och beskyddas av en 20 cm hög ekorre .

birgit !!

talar ni koaliska ? sprechen sie koaliska ?


ÅÅÅH , nu fattar jag, ett yogaställe !


Anna är med på film ;D hehehe .. lejonet hade kinesögon ..

ett stort lejon med stort hår typ hockeyfrilla

vad var det där ? bara din dagliga dos av benny vitaminer, baby.


ingen kommer fatta något av det här men jag kan säga att det är kul (: haha ..

nu ska vi boka resa ;D weeeh ! långt här ifrån ska vi ..


du gamla du fria .. vart fan fick jag det ifrån ? jag fattar inte det ..


hahaha, jag och emelie kom på en sak som hände i lördas också. vi står och väntar på att toan ska bli ledig, så börjar vi först räkna mosaik plattorna på toan, sen var dom ju alldeles för små och för jobbiga att räkna så vi gick över till dom lite större. när vi står där och försöker komma fram till hur många det är när vi har lagt ihop alla halva osv, så hör man en röst bakom oss "får ni med alla flickor ?" haha,, så står en av tivolis vakter där och flinar åt oss. hahah .. så jävla roligt ..

och när vi sprang till bussen, vilket tog väldigt mkt längre tid än vad det brukar ( ja vi lyckas alltid gå så sent att vi får springa till bussen) anledningen till att det gick så sakta var att emelie hade höga skor på sig, vilket jag fråga henne varför, för hon vet ju att vi kommer att springa till bussen, man får ju förbereda sig lite ..

satt och kolla på alla bilder från i lördas innan idag, la in dom från kameran och så. hahaha.. herregud så sjuka vissa bilder är .. haha .. lägger ut på bildis sen så får ni se ;D om ni vill ..annars skit i det ..

nej nu får jag sluta, ems sitter och väntar på mig ..


måste bara säga att nya dove reklamen är ingen hit ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0