igår.

bloggen fucka sig igår . jobbigt .


jag och ems åkte ner till stan och promenixa lite, vi gick i norra hamnen och jag klev på en a-brunn, emelie bankar mig genast tre gånger på axlen ..

s "inte du också"
e "men jag gav dig tur"
s "det gjorde du väl inte, det betyder ju bara otur att gå på en a-brunn"
e "ja, och jag gav dig tur nu"
S "så det finns inget mitt i mellan, antingen har man tur eller otur"
e "nej, men jag banka ju bort oturen och det var ju tur"

haha .. herregud vilken diskution det blev där bara för en jävla a-brunn . hela vägen genom norra hamnen.

vad var det mer vi skulle skriva här ? som vanligt glöms allt bort .

..

jag är ledsen att det blev som det blev. det är jag verkligen. och jag tänker inte vara någon jävla skvallerbytta. trodde inte att det skulle bli en sån här stor grej utav det. men det blir det ju av allt du är inblandad i tycker jag. sen är allt över på en lite sekund. undra hur det blir denna gången. men jag fick iaf pratat med dig och det känns skönt.. 

för mig var det inte på skoj. 

--

anna väntar på mig i hallen. måste röra mig (: 

Kommentarer
Postat av: Micka

vad menar du?...

2007-05-04 @ 11:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0