jaha ..

första dagen som al. inte så mkt förändring, men ja .. pallar jag detta ? aa, gör jag .. tror jag .


man kan inte känna sig mer osäker på sig själv och allt än vad jag gör nu. upp och ner hela tiden . nu är det fucked up igen. men det kommer snart .. till lördag lär det nog vara piss iaf .

krisse fyller tjugo på lördag, ska hälsa på han då . helt sjukt så fort tiden går. känns fortfarande som igår. tar fram din tröja ibland och luktar på. den luktar fortfarande krisse. lagt den i din låda så lukten inte ska försvinna. fortfarande så sjukt tomt. hur mkt folk man än har runt omkring sig. jag kommer aldrig förstå det fullt ut. det går inte. var är du när jag behöver dig som mest. älskade kristoffer. <3

--

jag och anna har sjungit i disken idag. kom överens om att jag skulle skriva något annat här ;P men det tror jag vi skiter i . min lilla chipchop ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0