jaha ?

hm, ska jag sluta med bloggandet tycker ni ? känns som om jag har massa annat jag ska ta tag i nu istället. mitt körkort bland annat. sluta röka ska jag också. inte för att det tar någon tid så ;P haha .. men men ..

1 dag än så länge ..


igår var jag och fika med lilla martiin nere i norra hamnen, jätte mysigt. jätte skönt i soolen (: oj vad vi pratade om allt. jag blev nog ganska arg i mellan åt också ;P haha .. men det var skönt att prata av sig med någon, vi pratade även massa minnen från förra sommaren, när martin jobbade på bk, när vi åkte och tvätta hans bil på springpasset, haha, jag, martin, nettan och richard sitter inne i hans bil när den tvättas, det blev ganska varmt, sen upptäcker vi att den läcker in, (: sen vidare mot pålsjö där vi matade ankorna med typ kottar och morötter. tänk när alla roliga jobba på bk.

sen hälsade jag på papsen med sanih och john (: sanih hade kul i hissen, tryckte på varenda knapp typ och det tog jätte lång tid innan vi kom någonstans, john tröttna och gick ur hissen, tog en annan som åkte åt helt fel håll, så vi fick vänta på han jätte länge (:


någon som kan övningsköra med mig nu när min paps är lite handikappad ? ;P jag lovar jag kör inte ihjäl er.

vad gör jag uppe nu ? jag börjar inte förens tolv. jaja ..

Kommentarer
Postat av: Micka

hej babe! ska vi hitta på mågot i veckan? är du ledig någon dag? pyss

2007-05-21 @ 14:43:29
URL: http://keela.blogg.se
Postat av: della

inte sluta blogga (:

2007-05-21 @ 21:51:50
URL: http://dellaa.blogg.se
Postat av: Charles

övningsköra? inga problem.. så fort jag får överta peugeoten. den går som ett spjut.. iaf i (brant) nedförsbacke. ha det så bra. kramar

2007-05-21 @ 23:00:41
URL: http://digitalrunskrift.blogg.se
Postat av: Johan

fan va underbart, ska du med ut då?? =)

2007-05-22 @ 10:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0