K A O S ! !

ångrar att jag skickade hem dig richard ;P haha .. shit, men det har varit fett kul, förutom när dom stora bröden tog slut. men då kom emelie som en räddare i nöden (: som den fina snälla emelie som hon är. skönt att vara hemma nu iaf. som det såg ut på jobb. berget av disk, lådor över allt, plast över allt . haha, lycka till ikväll jenny (:

en sån där herreJÖSSES dag ..


så, nu ska jag hoppa in i duschen, för nu känner mig inte så jävla fräsh. usch nej !


sen blir det bio (: med min misse.  HATA GÖTEBORG ! ( vilket inte alls låter bra, älskar ju göteborg :P )

image69

en mkt gammal bild (: bu & misse .

--

gjorde ett sånt test innan, resultatet blev :

att jag är förälskad. jag är konservativ och aggresiv. jag kan lida för att hjälpa andra och mitt framtida kärleksliv ser lovande ut. jag kommer få ett riktigt superår och kommer uppleva en stor positiv förändring i mitt liv. Mitt liv kommer ta en stor vänding men det kommer vara till min fördel, och jag kommer vara mkt glad över det. under mitt liv kommer jag ha 14 nära vänner, men emelie är den bästa. jag föredrar äventyr. jag är spontan och kan lida för att göra andra tillfreds. min önskan kommer gå i uppfyllelse.  

men sånt tror man ju inte på ändå ;P




meningen att jag ska vara död nu ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0