ledig .

min enda lediga dag denna veckan. har hunnit göra en del . gick upp och gjorde mig iordning för stan, åkte ner och träffade min bä (micka) på K&CO, sen kom karim och pontus (: vi satt och pratade en massa, mest om karim och pontus resa, som dom äntligen kommit hem ifrån, men sex månader har gått snabbt. micka var sen tvungen att dra till jobb och då drog jag, karim och pontus hem till karim och checkade film, två filmer till och med (: mkt trevligt. epic movie och hm .. ingen aning vad den andra hette. smokey ngt tror jag .. skit samma ;P sen kom mams och hämta mig och vi skulle åka till paps, men paps var inte där, han hade fått åka in på operation igen /: och nu lagar syrran mat, sen blir det solning med mysan, sen hem till sammi och slagga på hans soffa (: kul när det händer saker hela tiden. man får lite annat att tänka på.


varför ska vissa dagar vara så hemska .


ni <3

tänker på dig.


Kommentarer
Postat av: Micka

älskar min bu (:

2007-05-10 @ 20:33:19
Postat av: david

jag ska låta håret växa så du blir nöjd ;)

2007-05-10 @ 21:38:49
URL: http://seeland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0