maskros

varit en ganska soft dag på jobb, pratat en massa med tessan. känns ändå skönt att förstå lite mer hur det egentligen ligger till. och emelie har sagt upp sig och tessan var helt förstående. skönt för henne, EMELIE JAG SKA BINDA FAST DIG ! du får inte lämna mig ;P du får vänta ett tag till . vart ska vi åka på semester föresten ? du hämta ju inga kataloger din fjant.

register, haahha.. hade jag nästan glömt.


2 augusti då så ..

4 JÄVLA DAGAR ! (: applådera ..


jag och emelie ska börja snacka mer engelska. skratta inte åt oss ;P vi är inget vidare bra på det, jag stängde av brooouudroasteentoasten. engelska för nybörjare .. svengelska .. hm ja vad ska man kalla det ;P

min lön var ju inte och leka med heller (: hihi . och någon snubbe ringde om någon lägenhet jag sökt idag också . allt rullar på. då är det bara ett nytt jobb jag behöver också ;P fast ska inte ha lägenheten, så det behöver jag en också. den är för dyr ;P

imorgon ska jag vara hemma och ta hand om papsen. sen blir det nog fika med wahis.


klart, jag har en soffa du kan slagga på johan (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0