mörk, mörkare, mörkast.

var är ljuset i denna värld. kan någon berätta det för mig ? för jag kan då inte se det. livet ska inte vara en dans på rosor alltid. men nu är jag verkligen så sjukt trött på detta. känns som om det inte finns något här som är värt att leva för överhuvudtaget. de senaste dagarna har varit pest och jag är så sur mot allt och alla hela tiden. det finns inte någon jag kan lita på. jag vill bara bort, så långt bort det bara går, där ingen känner mig eller vet vem jag är. där jag bara kan va. utan att något stör. jag vill till ingenstans och stanna där ..


wow  ..


tack karim och wah för att ni finns där.

jag älskar dig mamma, förlåt.

saknar min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0