mys i norrahamnen .

fy fan va skönt det är med sånt här väder . jag och emelie drog ner till stan köpte kebab sen satt i norra hamnen i solen och käkade (: myspys till max. inte för att vi orka käka upp allt, haha ;P sen kom wah och hälsa på oss. också väldigt trevligt . låg typ och sov där på "bryggan" .. skit skönt (:


sen åkte vi upp till min paps. skulle lämna lite saker och sådär. sen så står vi där så hör man wah "jag måste sätta mig ner" sen trillar han ihop och svimmar. herregud så rädd jag blev. slängde mig ner på golvet och typ drog upp honom. min mage gjorde så ont. pappas rumskamrat fick resa sig ur sängen, så fick istället wah lägga sig där. kom typ tio sjuksköterskor och sånt (: haha . vilken kaos och fy fan vad du skrämde mig wah. men nu mår han bra (:


orkar vi hämta dig sen fernando ? (: haha .. skit trött och jag måste städa här hemma. börjar känna av bakfyllan nu, lite sent. men va faan .. inte fått tillräckligt med cola i mig .


ikväll ? hm ..


--


måste du var så sjukt fin .

Kommentarer
Postat av: Micka

min lilla wah... :/

2007-05-07 @ 07:47:23
Postat av: Micka

Hör av dig så fort du är ledig babe!

2007-05-07 @ 08:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0