solen skiner .


vaknade upp på sammis soffa imorse ;P haha . fy fan vad trött jag var igår. bara somna. sammi åkte ut på äventyr till donkan och sånt och jag ligger och sover hemma hos honom. knasigt. nu är jag hemma iaf. fortfarande jätte trött. ska nog lägga mig ett tag till. sen kommer mappe och hämtar mig så ska vi åka till krisse.

åka upp med pizza till daddy idag, sen får han inte äta på ett tag igen /: jobbigt. <3



ikväll emelie, då har jag fixat, hihi (: du och jag ska sitta på min altan och dricka, men inte bara vi ;D



fernando är bra. (: tycker om dig vännen. hehe, min lilla clown. känns skönt att prata med dig. blev glad när jag såg att du jobba igår.


nu är det iaf slut på snälla sabina. just so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0