tipp tapp ..

kunde inte livet varit ett snäpp bättre alltid, hur bra allt än rullar på så är jag fan och mig aldrig nöjd. blir arg på mig själv när jag deppar för små saker, små saker som jag göra till baota saker. åh .. hur ska jag kunna släppa det. jag förstår inte det själv. hur ska jag kunna finna något lika bra eller kanske till och med bättre . men snart blir det lite lättare iaf. då kan jag äntligen gå vidare på riktigt ..

gått jätte bra på jobb idag.. oer var där och det fixade vi fint . mkt fint . sabina slutar på bk om en månad. behöver det, komma ifrån allt. ta en paus, vem vet jag kankse kommer tillbaka, lär sakna det, fast än att stämingen kan vara sjukt kass ibland. men det kommer man väl inte ifrån vart man än jobbar. nu behöver sabina ta hand om sig själv, skita i allt annat. känns som det är tusen saker där uppe som susar omkring och bara vill tas hand om. vill återgå till mitt gamla jag, iaf till en viss del. kan man sakna sig själv ?

stick och brinn .

"burger king väla, det är sabina"


är trött på att komma hem och gråta .. varför .. bara lägg av ..

pratat med min kära syster idag. hon har det gott i solen och värmen. skönt. snart kommer hon hem igen. också skönt. att hon inte är här gör det ännu mer ensamt.

äh .. gonatt .

anna kom och nanna hos mig :P


lycklig ? åh .. hjälp mig förstå ..


image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0