välish

såå, en lång dag .. väla med pauline och vilka planer vid smidigt ! :D haha .. sofie blev lite putt för att jag var med pauline. lite tråkigt. men men .. det svalnar snart (: sen så har jag varit hos min paps. skönt att se att han mår bättre, han följde oss till och med ner till entren (: sen fick pauline springa till bussen, jag tog istället bussen hem till liselotten, varit där till typ åtta, sen fick jag skynda mig hem och nu är jag färdig för utgång, till och med hunnit hälla i mig lite goo dricka :D så jag är mer än redo ..


jag och pauline ska kasta ner cyklar från ramlösa station, sen ska vi sätta en tjugo och en lapp på pakethållaren och skriva "förlåt, här har du en tjuga till bussen" :D haha .. fan vad bäst vi är .. kul dag idag ! hoppas den blir ännu roligare.

sköönt ...

byebye see you out there somewhere !  (usel på engelska ? jaa ! ) haha .. full ? nej .. haha ..

Kommentarer
Postat av: Richard

haha, jag har nog ALDRIG hört dig säga NÅT på engelska. måste låta skitkul.

2007-05-20 @ 09:06:12
Postat av: Sabina

var det rätt då ? nog därför jag inte säger något heller . det är många gånger det liksom vill, men är rädd för att bli fel . äh hela denna världen är fel, så det spelar ju inte så stor roll .

2007-05-20 @ 13:48:55
URL: http://binis.webblogg.se
Postat av: Richard

ojoj här va vi djupa. vad är det för fel på världen? den blir ju va man gör den till liksom ^^

2007-05-20 @ 14:39:20
Postat av: Sabina

precis, därför blir det ändring nu (: så bra ska allt bli .

2007-05-20 @ 20:35:35
URL: http://binis.webblogg.se
Postat av: Anonym

HAHHA, sabina du glömde visst att nämna ditt fall ! HAHAHA, kan fortfarande skratta till de ! HAHAHAHA

2007-05-20 @ 20:43:58
URL: http://noovac.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHHA, sabina du glömde visst att nämna ditt fall ! HAHAHA, kan fortfarande skratta till de ! HAHAHAHA

2007-05-20 @ 20:44:00
URL: http://noovac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0