yesterday when i saw your face.

gårdagens inköp (: två tröjor. och det var så fult, hade tillgodo kvitto på 299 kr på gina tricot, köpte två tröjor som kostade 149 kr stycket, alltså 298 kr tillsammans, lämnade fram mitt tillgodo kvitto och hon frågade om jag vill ge den sista kronan till röda korset och jag sa ja, hon knappa och höll på och fick inte rätt på det. så till slut fick jag ett tillgodo kvitto på 1 kr tillbaka, lönt ? (: haha ..

image65image67


gråter på den ena bilden, /: gör så ont när pappa ringer hem och gråter, han är helt nere, äter inte, orkar inget. han har så ont. då mår inte jag heller bra. jag klarar knappt av att hälsa på han. tycker inte om att se han så ledsen.


sov hos micka i natt. varför har jag så svårt för att sova borta. har kanske sovit en timme.. finns två ställe jag klarar av att sova över på utan problem. varför vet jag inte.. bara är så. stod på mickas balkong igår, knasigt kändes det, platsen där jag pratade med krisse för sista gången. älskade krisse. om mina sista ord varit annorlunda, hade jag haft dig här då ? så många frågor, hatar leva helt ovetande. kom tillbaka till oss istället .

Kommentarer
Postat av: emelie

sabina <3

2007-05-15 @ 22:22:18
Postat av: emelie

oj ska vara ett hjärta efter iaf,, går ju inte här ;P

2007-05-15 @ 22:27:46
Postat av: Johan

Du e iallafall söt när du gråter...
Men du, hälsa pappa din från mig e du snäll

2007-05-15 @ 22:41:14
Postat av: Richard

nej men seriöst nu. inget du kunde säga hade fått han att göra nåt annorlunda, sånt bestämmer man sig för tidigare och finner ro i tanken, det är väldigt sällan en "spontan grej", speciellt inte sättet han valde. desto mer du tänker på detta desto värre blir det. glömma är inte samma sak som att glömma, om du förstår vad jag menar.
varför gör du det svårare för dig själv än du borde eller behöver? du har massa folk runt dig som stöder dig, men du måste försöka själv för att lyckas hela vägen.
det han gjorde va inget annat än taskigt mot de han lämnade bakom sig, och jag tycker du e stark som kommit så långt som du trots allt kommit. fortsätt med det. tänk på dig själv, det e ok att vara ego ibland. :)

2007-05-16 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0