att uttrycka sig på rätt sätt ..

är inte något jag är någon höjdare på.

onsdags började bra. jag var så glad att jag äntligen hitta något som fått mig att se framåt. men det rasade som vanligt ganska snabbt. slutade med att jag satt i sängen snyftandes i en av K's tröjor och kunde inte stoppa gråten. jag grät så hysteriskt. ju mer jag tänkte på allt ju mer kom det liksom. hatar dessa stunder. men ändå vill jag inget annat än att vara ensam just dom stunderna. för jag orkar inte prata med någon, det finns ingen så som bara skulle kunna vara liksom. det är sjukt så mkt jag saknar dig K. alla dessa stunder jag behöver dig. när jag inte vet vart jag ska bli av så visste alltid du det. snart ett år, ett helt jävla år utan dig. och jag tyckte tio dagar när du var i costa var pest ..

igår, halloween fest hos mickas klasskompis, sen villan, sen cardan, bra kväll kan man väl säga. och mitt namn var cleopatra för den kvällen. bakis, sjukt trött och ont i fötterna är väl ett tecken på att man haft en lyckad kväll.

image101
cleo





har saknat dig M .


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jisses vad snygg du var som Cleo! :D

2007-11-10 @ 00:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0