donkan försöker likna sibylla !

http://www.mcdonalds.se/Sweden/SiteDocuments.nsf/0/1D8FB1275B26E11CC1257378003B2EF3?openDocument

vad är detta ? köttbullar på donkan ? är dom inte riktigt kloka. haha .. detta måste vara årets skämt. ska man äta pommes till köttbullar , och dom ska vara stolta över att servera en nationalrätt, men snälla . då ska det vara med lingon och potatis. inte pommes och minimorötter. det där kommer ju aldrig funka. är nästan lite upprörd. tänkte först att nu skojar dom. men icke ..

och lyssna på victor som håller med mig ..

Victory That's right säger (18:11):

snart kommer korv med bröd också

hahaha .. detta är sjukt knasigt.

ska vi ta och bli lite seriösa nu kanske . och lämna ämnet , idag har varit en pest, men med glada miner. en sån där knasig vecka har det blivit. blidde inget neyo, var sugen på det igår kväll och imorse, men sen bara försvann lusten. samtidigt som jag ångrar att jag inte åkte dit så skiter jag i vilket och ser fram imot att dega framför datorn hela kvällen . mamma har gjort kallops. vilket ska bli sjukt gott (: vilket var skit länge sen jag åt. det var björn som hade ätit det igår på jobb och då blev jag väldans sugen på det ..

igår var jag och luncha med karro, kollade lite saker med resan och så. vad vi ska beställa på flyget och hur vi ska ha våra pengar med oss osv. det är nära nu (: WEH ! bara lämna detta land ett tag. så skönt det ska bli. men jag kommer sakna er här hemma. det gör jag var jag än är och vad jag än gör. men nu behöver jag detta mer än någonsin. det kommer sitta som hm, vad är det man brukar säga, spiken i kistan ? haha ..

flamsvecka till max. kul (: samtidigt som jag kan vara sjukt irriterad på saker i mellan åt. så tar det inte på mig.

och tack för en soft kväll igår bb, massa flams det gillar vi (: haha .. så kul när vi typ missförstår varandra hela tiden och den ena hör inte vad den andra säger .. hahaa .. mkt skratt ! :D

åter till degandet ..


Kommentarer
Postat av: krilleman

hahah fight the system, no köttbullar on the mcdonalds :p

2007-11-08 @ 18:38:53
URL: http://krilleman.blogg.se
Postat av: katta

kul att träffa dej också ! usch, dom bilderna vill jag inte se. specielt inte när du skriver "roliga bilder", haha !
jag vet, köttbullar. har du sett reklamen ? döäcklig reklam när hamburgaren utvecklas till värsta klotet, BLÄÄÄÄ

2007-11-08 @ 18:56:58
URL: http://kattidatt.blogg.se
Postat av: Johan

Har hört lite rykte om en pinata kväll ;) Och sen kom köttbullen.... WOW! :D

2007-11-08 @ 19:02:26
URL: http://dehn.blogg.se
Postat av: mickis

i dubai har de varrullar pa mc donalds :)

2007-11-16 @ 13:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0