en glad dag ..

.. som har gått till ingenting (: ! men jag är glad ändå.

gick upp typ halv två, städade och bäddade sängen för första gången på säkert en månad. som jag kan minnas iaf. så ja, som sagt städade, typ hela huset. gick igenom pappershögen på mitt skrivbord och fick in det mesta i min pärm. sen hängde jag upp tvätten och vek lite. men allt detta är kanske sånt som hör till er andras vardag ? haha.. men min ork räcker inte till mkt nu för tiden. men det ska det bli ändring på. fick fler broschyrer från skolor idag. får ta och läsa igenom det imorgon. se om jag kan komma på vad jag vill med detta liv (:

jag har flamsat sjukt mkt idag . jag är på gott humör . det var länge sen . att vara glad över att ingenting har hänt. knasigt . men min mun ler iaf.

lite ps inlärning som gäller denna veckan . det tog stop här, behöver ett nytt ps innan jag kan fortsätta. mitt var för gammalt och alla funktioner fanns visst inte :P hehe .

image102


i veckan gäller, luncha med karro, söka minst tre jobb(!), fika med tanja, sypebowling, ne-yo(?) .
se hur mkt av detta jag får gjort :D påminn mig !

byebye

Kommentarer
Postat av: Tanja

Tanja är glad när Binis är glad :D :D

Fyllebowling idag och bara för att nämna det, jag älskar att fika med dig. :D

Eller vad säger du Rigmor, Engelbrekt och Halvard och Signhill? HAHAHAHAHAHHAH!

2007-11-10 @ 00:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0