i huvudet på sabiinaaaaa ..

den flummigaste veckan någonsin har precis passerat (: fett ! nästa vecka blir ännu flummigare .

jag har nästan gjort allt det jag skulle, lunchat med karro, fikat med tanja, fyllebowlat, sökt ett jobb. plus i kanten för sabina. hahaha, på tal om plus i kanten, vad var nu det där med kontaktannons och plus i kanten tanja ? haha .. igår var det sjukt mkt flumm, så min hjärna har inte plats för allt (: det blidde lite förferre hos bb, sen typ jogging bort till olympiabowling, bowla och JAAAAG VANN ! vem annars :P haha .. sen blidde det hem till bb igen, fortsatte flumma och sen bar det av till fiddeakaGOOOD :D där det segade ner lite. men det kunde inte förstöra en sån toppen kväll ! på hemvägen sprangs det över bilar och vi blev jagade utav tanter , hahaha . sen blidde det självklart kk på vägen också. SAAAUUUUS !! sovade sen hos marcus, låg och berätta en massa historier hela natten (: haha, vilket jag inte minns .

åter igen en lyckad kväll ! :D

och vi avslutar här för idag .. återkommer imorgon (:

BB, säger:

mer flumm åt folket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2007-11-12 @ 00:26:18
Postat av: krilleman

flum är bra :)

2007-11-12 @ 11:53:28
URL: http://krilleman.blogg.se
Postat av: Tanja

Mer flumm åt folket! :D We like!

2007-11-12 @ 12:07:24
Postat av: Anonym

kul att du ens frågade om jag ville med...

2007-11-12 @ 12:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0