make me unlike you.

en super duper helg, precis som vanligt. förutom mitt bråk med syster och en liten annan grej.

när jag såg dig, så tänkte jag bara fan. vad är det jag jämförs med. vad är det jag förlorat. vad är det jag gjort. du är grymt långt borta och du är ett jävla svin. ändå kan jag inte glömma dig. inte för en ända stund. skulle vilja skriva så mkt. men det är ingen som förstår. vet inte ens om jag själv förstår. jag vill få mig själv att inse att jag måste gå vidare. jag måste släppa det här nu. JAG MÅSTE !

fredas, en massa snacks och gh lirande hos bb. mkt trevligt. jag var kass, men jag har tränat upp mig nu. och jag ska slå dig en dag bb (: haha. krängde en massa. det var gott. för när jag kommer hem från thailand är det lite nyttigt som gäller. fram till julafton iaf.

lördas, en icke bakis lördag. underbart ! (: lirade lite frets in fire´, för att träna upp mig lite. sen blev det att göra sig iordning för att dra till ola. sen vidare till mattias som fyllde år och bjöd på lite middag (: väldigt kul och en massa gamla västra ramlösare ! trevligt ! och min ems så klart :D vi har en del att ta igen tror jag. saknar våra äventyr lite. din jävla lundabo :P bk-stället en dag när jag kommer hem. ja, sen bar det av mot stan, väldigt hastigt och lustigt. in på tivvan och sen rockade det loss. super duper kväll, naken bb och en lagom full sabina till slut !

gårdagen, var det lite kalas hos karolinen, lite gott och äta och trevliga människor och en vild alice :D hihi. hem och käka lite till :P sen vidare till bb för att spela lite gh och titta en film. missade så klart bussen, men kom hem ändå.

så det var ett bra avslut på förra  veckan (:

idag var det ut till väla som gällde. fixa och dona en massa, köpt laddingsbara batteri, ipodladdare och RESORB! :D haha .. för bakfyllan. så får vi se om det funkar (: ska ju inte festa så mkt så jag ska nog klara av en eller två dagar med bakfylla annars . skulle växla idag också. men dom hade slut på thailändska bat, så det gick inte så bra .. får fixa imorgon. sen skulle man träffa wah. men det blev lite stressigt, så åkte och handla med paps, shampoo och allt så skit man behöver. sen var det hem och laga mat. och nu sitter jag här. ska ta mig till li snart (: så jag får träffa henne också innan jag åker. kolla csi och käka popcorn.

jag känner mig sjukt stressad. men packningen är typ klar. är säker på att jag glömt ngt, men det löser sig ..

det blir nog ett inlägg till innan jag far (:

Kommentarer
Postat av: BeBe

"och jag ska slå dig en dag bb (: "
sääääkert :)

2007-11-26 @ 20:26:26
Postat av: Emelie

haha ja vi har en MASSA äventyr att ta igen;D o lugna ska de inte vara heller. Men då säger vi bk stället när du kommer hem då;)Ring när du har lust att komma hem till Sverigen igen, jag ska spara lite kyla till dig ska du se! Ha det så kul, ta hand om er o våga inte bli för brun nu:D puss

2007-11-27 @ 13:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0