merci for being you ..

ännu en lyckad tema kväll. i fredes hade vi tvspelsfylla hemma hos bb. massa kul (: och vi blev ganska dragna . vilket resulterade i en väldig bakfylla igår. tog lite tid att ta sig upp ur sängen . men till slut så. så var det upp och göra sig iordning och iväg till brandorama för att fira UBK's 40årsdag. vilket fick mig att tänka en massa. massa bilder och film , där krisse var med . suttit och letat en massa på datorn efter ljud och filmklipp nu . kan inte beskriva med ord hur mkt jag saknar dig krisse. och jag skulle göra vad som helst för att ha dig här igen.

känslan går som sagt inte att beskriva och man blir ledsen, men jag har nog kommit en liten bit på vägen. där jag faktiskt kan tänka på allt du gjort och sagt på ett mer positivt sätt, alla minnen som något glatt. vara glad för allt vi gjort tillsammans och ta vara på det istället. innan tänkte man hela tiden att så fort något som påminnde om dig dök upp, att det kommer jag aldrig få se krisse göra eller säga igen. men alla minnen är så starka, så det finns alltid där ändå. och jag vet att du är här hos mig och ligger med huvudet på min axel. tar hand om mig. älskar dig min vän.

kvällen fortsatte iaf. ner på tempel och tivvan, vilket var sjukt segt och nästan tråkigt. anledningen vet jag inte riktigt. för det var det vanliga folket och så. men mådde fortfarande inte bra sen fredan och det fanns ingen ork. några få skratt och leenden, men det var det hela. bättre lycka nästa helg ! (: då är det temakväll igen . weh !

vi får se vad denna veckan har att bjuda på (:

10 dagar till THAAAAI, ge mig värme , jag ska bli sååå brun ! (:

 

Kommentarer
Postat av: Tanjis!

Jag tar gärna en fotodag sabinis :D :D När? Puss!

2007-11-20 @ 00:07:52
Postat av: Lendita

Livet är inte de dagar man lever utan de dagar man minns.. (F)

2007-11-20 @ 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0