skärpning !!!!

! ! ! ! ! ! ! !

imorgon ska jag ta tag i saker, städa här hemma , ordentligt ! ta och leta lite jobb och skriva ett nytt cv. skita i att inte orken finns och bara gå imot. det är dags nu. jag kan fan inte hålla på så här mer. känns som ett eko bara. för jag vet att jag sagt detta tusen gånger. jag ältar bara samma saker hela tiden. världen har smittat av sig på mig. för det är ju det jag är trött på nu. att allt är detsamma hela tiden. och jag vet att jag inte är ensam om detta. men jag gör ju exakt samma sak själv. är det inte dags att göra något så det blir något förändring snart. ta och lyfta på min feta röv från datorstolen och göra ngt ! inte ligga ner bäddad i soffan och följa serie efter serie. inte skita i allt och alla. utan ta mig tid och faktiskt ta vara på allting. vara glad för det få sakerna som händer. äh, nu tappa jag allt. mitt jävla flumm.

vet inte vad jag vill ha sagt med något överhuvudtaget, allt går runt i den här onda cirklen, som vi fastnat i. jag måste ta och kliva ur den nu. sluta deppa och tänka lite positivt. vilket inte är något lätt.

åh.

BLUUUDHAAA ! NOOOT FAAAANNI !

hejdå festis ! kommer sakna dig och dina fisar , isch ! (:

goodnight ! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0