SOOOLRESOR !

idag fick jag biljetterna hemskickade (: åh ! nu är det inte lång tid kvar. 16 dagar (: sen är det sol och värme. weh !  thailand , HERE WE COME ! :D

måndag : idag blir det bara en slappe-dag, sov till två idag, hur jag nu lyckades med det, vaknade av att syrran skicka ett sms (: haha . så sent la jag mig inte igår. och jag vann ! 12 - 8 till sabina , du är kass bb ;P men jag gillar dig ändå . haha .. ska laga chili con carne idag , tror jag ! om alla ingredienser finns hemma det vill säga.

tisdag : flyttar hem till karolinen (: ska passa alice i nästan en vecka (: WEEH ! myspys. men på dagen ska jag träffa lendita också. mkt trevligt, för det var sjukt länge sen (: !

onsdag : wah slutar skolan och det ska firas ! :D

torsdag : bb kommer och vi ska laga min specialar lax, mums (:

fredag : hem igen (:


nu blir åka iväg en sväng och handla . puss och hej ! (:

Kommentarer
Postat av: Dommaren'07

Jag måste här med meddela dig att du får två minuspoäng i tävlingen. Anledning: FUSK!
Det har tillkommit bevis som pekar på att du, sabina nedrup, faktiskt gick och la dig först. Men för att inte förlora ett poäng skickade du ett så kallat sms till Herr Bratt, där du bad om en oavgjord runda.

Bevis material A:
Sabina
12-nov-2007 01.52
"Pappa dig? Haha ..
Du är så kass! :) jag
kan inte ta av mig
min tröja så om jag
har i min arm. hatar
träningsverk !
blåmärke överallt
också, vad har jag
sysslat med ? Haha ..
Vi säger väl lika då
:) för nu bäddar jag
ner mig .."

Bevismaterial B:

björnärbäst

2007-11-12 @ 19:45:26
Postat av: Anonym

vi pratade ju på morgonen... då skulle vi se. sen frågar du inte ens. trodde du skulle höra av dig igår också... tråkigt att jag alltid måste höra av mig.

2007-11-12 @ 21:18:50
Postat av: Anonym

du hade inte ringt i vilket fall som...

2007-11-13 @ 08:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0