störigt.

stör mig som fan på ungen i grey's. åh, störigt. tänker inte vänta en vecka till. icke ! haha .


jag vet att det finns något speciellt där. det vet jag . men jag vet inte hur jag ska få det ur dig. vet inte hur jag ska få dig att förstå att man måste gå vidare. det kommer ju från rätt. men inte med samma innebörd nu. nu snackar vi om andra saker. för det var liksom första gången jag såg dig. då fastna jag direkt. vet inte vad det var. men men. det är inte mig det är synd om. det är inte jag .. it's never me .

nannade hos marcus idag . han somnade när vi kollade film. sen var det omöjligt att väcka honom :P haha . din lilla gast . diggar dig . hehe . vi ska uppfinna en grej (: hur nu det ska gå till . men det kommer gå fint, eller  hur ? du gillar det marcus ? (: muskelknutte.


en liten runda på stan med björnen idag. mysigt. kollade massa kläder till honom.. mest t-shirts iofs (: fyra fina fick han med sig hem också . och en liten snabbis kaffe på mezo .  (:


sen har man bara slappat här. kollat på roomservice och grey's .

imorgon blir det dk med paps . sen flytta hem till lillisen (: för några dagar . laga lite go mat imorgon då kanske lillisen ? så kan du, jag och festisen mysa sen (: till CSI . saknar faktiskt våra CSI kvällar lite . får tillbringa lite mer tid hemma hos dig (: får överraska dig lite mer som i söndags ;P så ringer du mig när jag sitter på din toa. haha .


nej, snart gonatt och kankse en joggingtur imorgon bitti.

byebye .

Kommentarer
Postat av: Li

Jag tänkte sticka hem och röjja lite när jag slutat, sen så har jag sagt att jag ska äta med mamma.. Men vi kan ju ha lite mys sen.. Måste dock packa och fixa allt.. :P Men ringer dig när jag har slutat!

2007-10-04 @ 10:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0