hatar första intryck.

för dom stämmer inte in. ge folk en andra chans. lär känna folk och döm dom inte efter första intrycket. jag blir så irriterade på er. döm inte efter utseende. döm inte någon över huvudtaget. åh, cp ryck jag får ibland.

FÖR FAN GE MIG EN ANDRA CHANS !

musiken styr mig.

lillis, min poddis är hos dig. den kan bo där en stund va ? (:

min syster är hemkommen från grekland. inte så brun som jag hade trott. min present från henne när hon kom hem var, ett paket cigg och fyra ragusa choklad. visst jag röker och jag älskar ragusa . men det är det som är grejen. köp något som inte finns här. köp något som jag inte gillar. överraska mig ! förlåt. jag är jätte glad att du är hemma igen syster. det är den bästa presenten (: älskar dig, det vet du .

snart kommer macke hit. mysigt . kolla idol och så (: hoppas jag. för jag kan inte missa min kristoffer hiding ! haha . så bra. jag är helt kär i han och hans röst, men mest hans hår :P ikväll blir det cry me a river ..

Kommentarer
Postat av: Li

var är poddisen? (:

2007-09-27 @ 10:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0