be strong.

det blev inget inlägg igår. jobbade hela dagen. och hade iofs inte jätte mkt att göra. men det blev inget inlägg ändå. och anledningen till att det inte blev något när jag kom hem heller var för att.. hrm, lång historia, men vi drar den iaf. satte mig på tåget hem,, hoppa av knutan, byta till femmans buss. hoppa hemköp stattena. gick in för att handla lite mat och grejer som jag kunde ha nu när jag ska bo hos karro en vecka. när jag har plockat ihop allt skit och går till kassan så funkar inte mitt kort, pinsamt ! men hon sa att det varit fel på kortläsaren innan så kassörskan bad mig gå och ta ut i bankomaten utanför, då kan man bara ta ut femhundralappar, vilket jag inte hade några på mitt kort ;P haha. så då fick jag gå till nästa bankomat, då funka det inte där heller. då sprang jag över vägen till nästa bankomat, och det funka inte där heller. jag tänkte bara va fan ska jag göra nu. jag ringer hem och ber dom kolla mitt konto, vilket jag själv hade gjort  här på jobb innan på dagen och jag visste att där var pengar. men då var där inte det längre, då var det något jag handlat, som dragits många dagar efter, skit störigt OCH skit pinsamt ! ;P men mamma satte iaf in pengar till mig och jag fick min mat till slut .

väl hemma hos karro  var det dags att gå ut med alicen. sen så kom sanih och john ett tag och vi spelade lite gh. jag käkade lite kycklingsallad ( ska försöka hålla mig till det lite nyttiga nu (: ) sen så gick dom för dom skulle spela badminton ;P sen hade klockan sprungit iväg och blivit mkt. sabina hade helt glömt bort att köpa ny mat till alicen, eftersom att hon är lite kräsen så äter hon tydligen inte vad för någon hundmat som helst ;P så sprang bort till hemköp igen och det var givetvis samma kassörska som under mitt pinsamma problem innan ! ah ! haha . tillbaka hem och sen ge alicen lite mat, sen blev det en liten utgång med alicen igen, in i duschen och sen nannedags.

fick inte så värst mkt sömn eftersom att alice tog både all plats och allt täcke ! ah ! ;P ikväll får hon sova på golvet !


idag är det jobb som gäller. sitter redan här iofs, det har jag gjort nu i två och en halv timme också. inte alls mkt att göra. lite post att ta imot och så bara. sen ska jag ska skriva in lite försäkringar nu (: men ikväll ska jag nog kanske få till ett inlägg, om det händer något kul det  vill säga. annars är det ju inget kul att läsa. även om jag bara älskar och skriva av mig en massa. (:

återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0