det är så mkt närmare än vad man tror..

iförrgår var det en knasig och kaotisk dag.. jag kunde inte riktigt slappna av alls. men den är godkänd ändå.

i fredes var det jobb som gällde på förmiddagen. det gick unnan.. sen tog jag mig ner i stan för att ta tåget till landskrona. där var det fixning av bb says goodbye present, som jag fått damp på hur många gånge som helst redan då, eftersom att allt inte flöt på som jag ville. men det blev ganska bra till slut. nu kan han koka nudlar utan att stänka på sin bara mage. på kvällen sen satt jag bara och slappa och kollade på tristan och isolde, den är bra faktiskt.

lördagen var det mkt som skulle ske. party hemma för mig och papsen med släkten, sen avskedsparty för björn. allting blev inte riktigt som någon hade tänkt sig. men allt är ok nu iaf, och det är det som är huvudsaken. jag skulle varit hos björn vid nio tiden hade jag planerat, jag var där istället klockan halv elva. ojoj. men men vi hann med lite sång i köket och lite presentuppackning och lite festmys. jag kunde inte riktigt festa som jag hade tänkt, pga all kaos någon timme tidigare.

igår var det ta hand om mig själv dagen, tog en lång dusch med smörjning, hårmask och grejer.. det var skönt faktiskt. åkte iväg med mamma och handlade. sen var det film på kvällen. myspys.

idag är det en ny dag, en ny vecka och nya grejer som gäller. alla säger att jag ska försöka slappna av, inte planera så mkt. bara ta allt som det kommer för att inte stressa upp mig. min kropp mår inte så bra just nu, jag stressar upp mig för ingenting. jag känner att all min tid rinner iväg, jag har så mkt jag måste göra och vill göra. och är rädd att missa något.

idag blir det en dag i malmö, själv. mest för att jag ska lämna in min kamera på rengöring. så då blir det väl att ta en liten sväng om i malmö och se om man hittar något intressant, jag har sett en jätte fin klänning från hm i en tidning som jag vill ha. får se om jag hittar den. sen blir det som vanligt ett kärt återbesök på monki (: det gillar vi starkt !
det blir en uppdatering när jag kommer hem, ska se om jag kan få in lite bilder från lördas då också. även om det inte blev så många.

ha en underbar dag allihopa..

pusshej !

Kommentarer
Postat av: B to the B

det blev inte bara ganska bra till slut, skitbra! :)

2008-08-11 @ 12:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0