det här med rubriker..

är så jobbigt ;P

det blev ingen solning i torsdags, ingen igår heller som jag hade tänkt. jag har ingen ork i min kropp. gick upp nio för att ta tag i saker igår. men kände mig inte bra så jag gick och la mig igen. vaknade då istället halv ett, så jag behövde väl sömn helt enkelt. gjorde mig iordning för att sedan ta mig ut till väla.  jag hade skrivit en lite lista på vad jag skulle köpa, som jag självklart glömde hemma. men jag kom ihåg det mesta, men sen fanns det typ inte. tråkigt tråkigt. men några strumpebyxor i olika färger fick jag köpt och en kofta.

sen så skulle jag hem och göra plankstek till hela familia ! (: blev mycket gott. plankstek är så sjukt gott. men otroligt jobbigt att göra. så många moment man ska ta sig igenom ;P hehe, steka kött, koka potatis, göra sås, göra potatismos, lägga allt på plankan sen klart in i ugnen ! (: mkt för lilla sabina att tänka på .. samtidigt som hon går och småstädar efter sig själv hela tiden .. går inte arbeta i någon röra inte !

None

jag och ems hade sen bestämt oss för att ta oss ner till hampan en sväng. vädret var ju perfekt, även om det inte var jätte varmt så regnade och blåste det inte iaf ;P det var skönt ! satt där och snacka lite, kolla folk och så. inte så mkt folk ute som jag trodde det skulle vara. men det var ju iofs fredag, blir nog bättre idag.

så till denna dag.. idag ska jag på konsert, takida och backyard babies (: det ska bli kul. grillning och lite så här innan. sen blir det nog att man drar ner till stan och tivvan. vi får la se (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0