efterlysning av stockholmsblodbad.

hejhopp allihopa. swea i måndags var nice, jag mådde som jag förtjäna igår. jag och mamma som skulle till malmö och det var jag som tvingat iväg henne ;P så det var bara att bita ihop. skulle ner för att shoppa lite på monki, speciellt den här långarmade spets tröjan som jag letat så desperat efter, men det var slut /: hittade en i XS men den satt som korvskinn på armarna. så ingen spetströja blev det /: tyvärr ! fick istället köpt ett linne på swea, en tröja på mq och liten söt anteckningsbok på tiger.

idag ska jag fixa med min lön som blivit fel, maila till easyt för att kolla med resan, sen ska jag försöka sola mig. sen blir det flummträff med tanja ;D hoppas jag. har varit så dålig på att höra av mig till alla. jag försöker, jag ska. ibland orkar jag bara inte. men jag lovar jag ska snart resa mig upp och ta tag i allt igen. it's comming! ;D

lite frulle nu kanske (:

skriver kanske lite senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0