home .

inga bilder uppladdade än. dom är på väg.. snart. jag lovar (:

idag blev det ett besök hos doktorn istället. för att jag fick svar från mina förra prover att dom var negativa och jag fortfarande har ont och så i min mage. min pappa påstår att det är stress mage. men vi får väl se. har iaf tagit ett test för gluten allergi nu. så då får vi väl se hur det blir med det. hoppas verkligen inte att det är positivt även om jag vill veta vad det är för fel på min mage såklart ! men grymt jobbigt att hela tiden tänka på vad man äter och vad det innehåller.

har varit och hämtat min och min systers biljett till jason mraz (: hade nästan glömt att man skulle hämta ut dom. tänkte att dom kommer med posten som allt annat. men icke ! hehe.. det är mer än en månad dit, ah ! kul ska det bli iaf.

sen blev det kebabis på bomb. vilket jag nästan ångrar nu. kostar för mkt och sätter sig på fel ställen ! men det var länge sen jag åt pizza, så det får väl gå för den här gången.

nu ska jag ta tag i lite räkningar som ska betalas och sen funderar jag på att cykla ner och sola (:

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0