superhero.

idag är det måndag och jag är så sjukt jävla sleten och trött. skadade min fot i lördas när jag skulle ta bussen till stefan. tog jordbodalsvägen och vricka foten i trappan för att det var så sjukt mörkt. märkte inte så mkt då, men på natten fy fan vad det ömmar och nu kan jag inte riktigt stödja på den. men men.. det går väl över så småning om. magen är väl lite bättre, på torsdag får jag mina svar på om jag är allergisk mot gluten. jippi ! ; P

jag har inte ens orkat sätta min mobil på laddning sen dom tog slut igår morse. samtidigt som det är skönt så känns det lite jobbigt. och jag ska strax se till att få den på laddning. lite frukost vore kanske lämpligt också. så man får lite kraft och energi i kroppen.

idag kommer laine hem ! (:

imorgon blir det förhoppningsvis malmö, måste till monki och inhandla lite grejer;D

swea ikväll ? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0