ullared och massa andra äventyr.

idag har alltså dagen bestått av det här . ullared, lager 157 och zimsalabim ;P jag var kartläsare och allt gick bra. tills.. vi var 50 meter från norra infarten till helsingborg och bensinen tar slut. bilen bara hacka fram och sen kom vi ingenstans alls. mamsen kom som vår räddare i nöden med liten bensin och sen kom vi äntligen hem. men det var sjukt läskigt att stå där i mörker och regn mitt ute på motorvägen. sen alla idioter som blinkar med helljusen, det förstår jag inte alls grejen med, någon som kan berätta för mig ? VI VET ATT VI STÅR STILL, vi kommer ingenstans, vad ska vi göra åt saken ? ska ert ljuse ge oss energi till bilen som bara får den att fara iväg.. eller vad är själva grejen ? någon som kan göra det lite klarare för mig, så släng gärna in en kommentar ;P

har iaf fått köpt en massa grejer, både vettigt och onödigt. sånt man verkligen behöver och sånt som man kunde struntat i att köpa. men jag är nöjd, även om det gått en del pengar. som jag fått en massa kul saker för. lite nya grejer i garderoben, badrumsskåpet och annat.

men nu är det dags att bädda ner sig i bingen, varit uppe sen åtta min kropp är så trött !

gonatt gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0