where is the passion.

förkylningen håller i sig, vilket suger riktigt mkt. harklande, hostande, snörvlande och annat hela dagarna. JIPPI ! igår skulle det inhandlats biljetter till resan, men det blev lite planering och så istället. finns en del grejer vi måste ta reda på innan vi köper biljetten så det inte blir fel.

senare på kvällen kom mysan, sanih och john. vi tittade på 28 dagar senare, den var bra.. nästa gång blir det då 28 veckor senare, som jag trodde var en fortsättning med samma folk, men det är det inte va ? ;P yrpottan sabina!

mamma vill att jag ska sätta igång och städa här nere nu, för att vi ska ha gäster. men dom ska väl inte hålla till här nere i mitt place ändå. eller hur ? ;P menman får väl göra som hon säger. fy fan vad jag har dåligt morgon humör. herregud, kan inte sitta och äta frukost med min pappa utan radion på, fast än att han har munnen stängd så låter det som om han smaskar, mitt huvud klarar inte det ! hahaha..

jag vill hitta en spetspolo, någon som har sett en sån någonstans ?!

detta blev iaf inhandlat i måndags på väla och stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0