het.

gårdagen började med att micka och jag möttes upp och gick bort till knutan. växlade lite pengar och steg på båten. i det vädret ville man inte åka båt, fy fan vad det blåste! men vi hade inget val ;P flummade och micka åt pölse. sen på tåget. och 40 minuter senare befann vi oss i det berömda köpenhamn (: . vi tog oss till ströget för att checka in lite butiker. fram och tillbaka, sen bar vi iallafall minst en påse var ;D hehe. micka fick ångest på vägen hem. det var kul ;P haha. vi tog oss bort till stationen igen för att fråga hur vi tog oss till vega. eftersom att vi båda är usla på danska så sket i vad dom sa och tog en taxi istället .

väl framme på vega. så var det en jävla kö till garderoben. så vi gick och köpt varsin tshirt istället ! yeah ! eftersom att ingen av oss befunnit oss på vega innan, var vi ganska förvirrade. men vi hittade till slut. flummade en massa i väntan på att konserten skulle börja. flabba åt folk och ja allt ni kan tänka er (: hehe. sen drog det igång, först ut var förbandet black gold, dom var faktiskt riktigt bra. även om jag inte gillade att han som sjöng valde den typ av musik, för det passa inte så bra. lät som typ darren hayes eller ngt ;P hehe.. men det var bra ändå. seen, det vi alla väntat på PANIC ! :D weh !

jag och micka hade redan innan förberett oss på att det inte skulle vara en höjdare, eftersom att vi hört att dom inte skulle vara så bra live. men fuck dom som sa det. för detta var riktigt bra. och att brendon sångaren var het som in i helevete gjorde det ju bara så perfekt. svårt att slita ögonen från honom (: haha . sabina förälskad, AH ! nej, men fy fan, svårt att hitta något hetare. sabina i chocktillstånd. så även om konserten i sig sugit, så hade det inte spelat någon roll, för han hade lyst upp den dagen iaf ;D haha.

sen var det dags att ge sig hem, trötta i fötter och allt efter en lång dag. sen sov man gott med ett stort leende på läpparna. ;D

-

idag, har tömt lite här i lägenheten och städat lite. ska väl bege mig hemmåt snart. packa lite och förbereda för min lilla tripp till karlstad, som sker imorgon. är tillbaka någon gång under söndagen igen. jag som är helt data, msn, bdb, blogg och facebook beroende vet inte hur jag ska klara detta ;P men det ska nog gå. hehe.. det kommer gå. det lär nog glömmas bort i allt annat kul som kommer ske, hoppas jag. hade hoppats på en utgång i karlstad, men vi får väl se hur det blir med det. karro är inte så sugen, jag hoppas på en snabb vändning där ;D måste ju testa på karlstads uteliv också !

så jag är tillbaka på söndag (:

ha det så bra så länge gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0