i lay down on the cold ground ..

.. and pray that something picks me up.

det har gått ett tag sen jag skrev igen. har jobbat nu sen i måndags. men fick stanna hemma idag för att jag har blivit sjuk. halsfluss, konstaterat när jag var hos doktorn idag. så det blir en hemma dag imorgon också. sen fyller mysan år, så vi får se hur pigg jag är och om jag orkar besöka henne (: sen på lördag var det tänk sexparty hos karro ;D vilket det nog blir också. om jag inte är allt för hängig. men det blir ingen utgång denna helg. inte med dricka iaf. vilket kan vara bra för mig. minns inte en helg när jag inte festa ;P

jag har inte mkt att skriva om här tyvärr. ingen ork till att skriva heller. men det kommer (:

aplöst är inget bra alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0