hej huvudvärk .

klarar inte den här huvudvärken mer, när ska den försvinna ? /: ah !

image104


idag har varit en slapp men ändå händelserik dag. klockan ringde som vanligt klockan tio, men då ville inte sabina gå upp eftersom att hon suttit upp till tre och meckat lite med ps. det går inget vidare. men ändå frammåt ;P sabina sov vidare till ungefär tolv-halv ett, sen var det dags att ta tag i dagens uppgifter. mamma har länge tjatat på mig att jag ska dra ut soffan där uppe och dammsuga och moppa efter nyår, men det har inte riktigt funnits någon ork till det. det syns ju inte ändå :P men idag var det ändå dags. så paps fick hjälpa mig att dra ut den och jag förstod varför hon ville att jag skulle göra det (: haha .. champange, plastglas, läppglans, spelkort och lite annat smått och gott. nu är det iaf gjort !

sen städade sabina i sin källare och i alla hyllor. det blev väldans fint faktiskt. det behövdes ! (: inte så mkt lullull över allt nu ! men sen började huvudvärken igen och jag fick vila mig en stund. mamma kom hem och då var det dags att åka iväg till ikea igen. äntligen är köket beställt (: så fint !

haha .. pappa har hållt på och ringt runt massa i telefon idag för att fixa ngt med tvn. jag lyssnade lite och när han till slut skulle avsluta så sa han till han i andra änden av luren ,
"trevlig helg"
jag tänkte bara vad säger han..
"pappa, det är måndag idag"
"åh, är det ? jag har ju sagt trevlig helg till folk hela dagen"
jag kan inte få till det riktigt när jag ska berätta saker, det är inte riktig min grej. man kan ju inte vara bra på allt :P men jag lovar det var kul när han sa det (:

efter ikea lämnade mamsen av mig hos micka. vi käkade lite mackisar och köttbullar. mums (: kollade design, med simon och thomas och sen csi . spännande avsnitt på csi , mkt spännande ! sen blidde det lite flumm och micka somna . haha . sabina tog bussen hem och fastnade direkt vid gh :D

OCH SLASH KUNDE SLÄNGA SIG I VÄGGEN ,  FÖR JAG ROCKAR ! YEAH ! :D jag klara det . hihi .

men nu är det verkligen nannedags. fan ! jag som skulle lägga mig tidigare idag.

fjärde dagen har gått.

Kommentarer
Postat av: Svanslos apa

Duktig flicka, at helvete med slash! Du gor mig stalt hehe GHgodess :)

2008-01-15 @ 16:35:46
Postat av: Tanja, såklart...

Sabina är DUKTIG!
:D :D :D :D :D

2008-01-15 @ 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0