ingen rubrik.

gårdagen var en lång dag. jag hade ställt min klocka på tio och jag gick faktiskt upp tio också (: gjorde mig lite frulle och packade min lilla väska. begav mig till bussen för att åka ner till stan. åkte till söder och sedan promenerade jag bort till biblioteket, där jag gick runt och letade efter lite intressanta böcker. hittade några intressant om foto och kamera och sen lite böcker och lite land jag tänkt besöka i framtiden (:

sen stod jag utanför simhallsbadet och väntade in lilla li (: sen var det dags att ta ngra simtag ! hehe .. vi köpte vars ett tio kort, så vi verkligen måste ta tag i detta nu ! nu har vi inget val, nu har vi betalt och sabina kan vara snål, så hon slösar inte pengar på ingenting. om det inte är så att någon annan betalar ;P vi började med att simma tio längder, redan efter fjärde var vi trötta i armarna. haha (: sen tog vi fem minuters paus, sen gav vi oss på tio längder till, fem minuter paus och sen de tio sista längderna (: inte så mkt kanske , men det är en början iaf. en bra början för sabina ! hehe ..

sabina blev sedan skjutsad hem i lillis bebis (: och skulle bara lämna av väskan med tunga böcker och handukar och sedan cykla ner och sola ! väl hemma så fastnade jag vid GH ! och glömde allt som fanns omkring mig. till och med att göra mig  iordning för att sedan åka till tanja /: inte bra ! kände mig så dum. så fick istället möta tanja på elineberg, där det väntade fest ;D weh ! kim och fille fyllde år och det var då party som gällde. en massa kul, och det skulle bara fortsätta, vid elva tog vi bussen ner till tivvan och en väääääldigt lång kö. vilken sabina vägrade stå i. men det fixade sig till slut (: med lite av sabinas knep ! väl inne på tivvan rockade vi loss, precis som vanligt, samma folk, samma musik ! men det är det vi har att få här hemma i helsingborg. och ikväll funkade faktiskt väldigt bra. en hel kväll med tanja har vi nog aldrig fått innan, förutom temakvällarna (: vilket det kommer fler av efter den 17 mars :D !! LÄÄÄNGTAR ..

sussade sen hos marcus. som inte ens märkte när jag kom hem .. vaknade tidigt som vanligt när man druckit, torr i flabben och man vill inte göra ett skit. mamsen kom och hämta mig, åkte till skopunkten och fixade tre par jätte fina skor till mig. sen hem och soooova igen :D

snart kommer tanjis, så ska käka och hoppa in i duschen nu (:

två dagar har gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0