maria maria maria ..

igår tog sabina en cykeltur ner till e-berg för att sola. sen fixade hon klart med sina dator, för alla program har ju försvunnit nu när jag formatera. vilket inte var så bra, för jag kunde ju inte öppna några dokument alls. ;P

sen kom sabina på att hon inte ville vara i helsingborg mer och flydde istället ner till lund. till sin sköna böna ems (: fick papsen att göra mig ner. hehe, min personliga taxi. vi åkte en sväng inom nova först. mkt trevligt. och nu vet jag  vilken blixt jag ska köpa till min kamera. men när vet jag inte. lite tomt på pengar nu. och om dom få pengarna jag har ska gå till en blixt eller en roskilde biljett har jag inte bestämt mig för än. papsen släppte av mig på stationen i lund och där skulle ems möta mig, men vi bestämde istället att vi skulle mötas vid hm, vilket ems inte trodde jag hitta till. men sabina hittar överallt (: kom inte här och säg något annat ! hehe . vi gick sedan hem till ems lilla lägenhet på mariagatan, mkt fin och jätte mysig. vi lämnade kvar min lilla väska och gav oss ut i lund för att hitta någonstans att äta gott. vilket inte var det lättaste. men till slut bestämde vi  oss för en kinarestaurang, mysigt mysigt (: sen fick vi typ springa hem för att inte missa filmen vi tänkt titta på, blow ! med johnny depp ! :D

sen var det dags att nanna sig. sabina fick inte många timmar sömn, eftersom att hon har väldigt svårt för att sova borta /: alltid haft och kommer nog alltid ha. finns inte många ställen jag kan sova på utan problem. vid tio på morgonen ringde som vanligt alarmet på min mobil. då gick jag upp och stängde av det. SEN somna jag, för då var jag så sjukt trött :P sov väl till typ ett eller ngt och hann se lite av våra bästa år :D som vanligt. sen blev det lite mysig frulle och en liten runda på stan. då hade klockan redan hunnit bli tre och vi hann inte titta så mkt. plus att sabina är fattig och inte kan köpa ngt. och då är det inte så roligt. jag älskar lunds små gator och kullerstenen. hehe (: nästan som haga i göteborg ;P en liten runda in på espresso och sen fick vi springa till tåget.

så nu är sabina hemma igen. det blir definitivt fler besök i lund (: fast än att tåget dit är SJUKT DYRT ! hehe ..

nu blir det sängen, väldans tidigt för sabina. men det behöver hon. hon ska upp tidigt imorgon .

gonatt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0