milady.

livet är fan inte lätt. (: blö. min kropp är helt kraftlös och jag orkar knappt röra mig. vilken lördag, herre min gud. lördas dag så skulle jag och tanjs egentligen åkt till mölle, vilket inte blev av. vi körde istället en sväng till centersyd vilket inte var så kul, men det fanns inte så mkt att göra i den här elaka stormen som drog in över helsingborg denna kalla vinterdag i januari. blö, för detta trista och gråa land. AH ! men sen blev det mys, för då bestämde vi oss för att åka till råå och äta bakad potatis på graffiti :D gottit ! lekte lite med kameran och sen gav vi oss ner till havet. där vi höll på att blåsa över till danmark, eller inte för det blåste inte ens åt det hållet ;P hehe.

på kvällen var det då bestämt att det skulle festas lite. vilket inte alls blev så. för det blev väldigt mkt fest. sabina var verkligen på g. först lite förkrök här med några drinkar. sen ner till tivvan och ta stämpel och köpa tp, som var sista chansen ! (: sen vidare upp till petra. där det blev några ölar. sen till tivvan igen, vilket ös och träffa massa folk som var jätte länge sen jag såg. trevligt men fortfarande aptomt. efter tivvan bar det av hem till stiine med david och johan, vilket jag inte vet varför. var där typ i tio minuter, besluta mig sen för att gå hem till frenne istället. där det blev en öl till, vilket jag skulle hoppat över. sen blev det en lång promenad hem med martin.

igår mådde jag som jag förtjäna. fy fan ! ont i hela min kropp, kunde inte äta speciellt mkt. och mina ben värkte eftersom jag gått i högklackat ett antal timmar /: mina ben värker fortfarande kan jag säga er. ajaj. ja, hela min kropp värker. eftersom att jag inte kunnat äta så mkt, så har jag ingen energi. så orkar inte mkt ;P haha..

idag har jag ändå jobbat, gick inte lika fort framåt som i fredes när jag jobba. men lite fick jag gjort. ska jobba hela veckan ut nu. sen blir det city nästa och näst nästa vecka. åhja, ge mig pengar. sen har vi lite andra grejer på gång, eller jag hoppas och försöker mig intala att det är så ;P haha.

förkyld som man är så har man ju fått en förkylningsblåsa i munnen också. så jag gjorde som li och tog lite embla(?) på , bedövningsmedel. nu känner jag för fan inget i munnen överhuvudtaget ! haha ..

satt upp mig på bostadskö i götet också ! ett steg närmre ;D weh.


vi är nu inne på dag nummer arton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0