mölle..

..var det ju då tänkt att jag och tanj skulle åka till idag. men hade vi åkt dit hade vi blåst iväg. eller vi hade nog inte ens kommit så långt som till mölle. det är STOORM ute ! sjukt störigt. man kan ju inte lämna huset utan att förflytta sig flera meter med vinden. äh. skit sverige väder.

denna veckan har varit icke-händelserik. kommer knappt ihåg vad jag gjort. jag måste börja skriva varje dag. men kommer jag inte ihåg så har det ju inte hänt något viktigt. så :P hehe . igår var jag iaf och jobba på pappas jobb. trodde jag skulle ha jätte problem med att somna på torsdag kvällen. eftersom att jag alltid har det när jag ställt klockan till dagen efter. men jag somna typ kvart över elva och var hur pigg som helst när jag vaknade sju igår (: soft. jobbade åtta timmar. sen till bolaget för att köpa lite ölar, skulle göra en liten presentkorg till syrrans kompis som fyllde år. sen åkte jag och my och hyrde film. children of men (: mkt bra, lite deppig i mellan åt. men den funka.
i torsdags var det en ganska soft dag. fram till klockan fem, då jag först cykla ner i stan. simmade i trekvart cirka. och sen cyklade till elineberg. solade och sen cyklade hem. fy fan vilken träningsvärk jag har i rövern fortfarande. skit länge sen jag cykla så långt ;P vilket inte är så långt jämfört med vad jag brukade cykla. jag är sjukt otränad. eller så kan träningsvärken vara från mammas träningsdvd jag hitta här hemma, 15 min pass . haha, jag stod här och hoppa runder i min källare, haha, tur ingen såg mig ;P

onsdag, då var jag hemma hos tanjis och kollade på film, stolhet och fördom. jätte fin och bra film. mkt mys, med popcorn och en väldigt pratglad mamma ;D hehe . hon var så söt hon skulle vara med och prata hela tiden och ville att vi skulle sitta inne hos henne och kolla filmen (: hehe . sötnöt.

tisdag. nothing.
måndag. nothing.
blö.

promenaden hem från tanja i onsdags orsakade en massa tänkande. vilket kommer i ett nytt inlägg någongång. när jag känner för det. nu ska jag vänta in ett litet sms/samtal från tanj och se vad som händer idag.



panic at the disco , köpenhamn, vega den 27 februuari ! YEAH ! :D biljetter bokade.

Kommentarer
Postat av: Bara för att jag är utvecklingsstörd behöver du inte kalla mig för MONGO

Men vi hade det ändå väldans trevligt och myyys med centersyd och sen graffiti. ;D

Mer mys & flumm år folket! :D

2008-01-26 @ 19:13:06
Postat av: binis

det hade vi minnsan ditt mongo ! ;D haha .. du mongo, vet du varför sabina gillar tanja så mkt ? har du ngt bra svar på det ? (:

2008-01-26 @ 19:24:02
URL: http://binis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0