jag är bäst.

så fruktansvärt irriterad på folk som inte kan något. eller är det bara jag som är så fruktansvärt mkt bättre än alla andra ? jag förstår inte hur folk tänker när dom gör och säger saker. ingen ordning på något överhuvudtaget. AHHH ! gud hjälp mig.

det har gått ett tag sen jag skrev sist, som vanligt. men jag ska försöka hålla er uppdaterade så ofta jag kan. har varit ledig nu fredag, lördag, söndag.. i torsdags kväll var jag och stefan nere och kolla knallestråket på festivalen, sen blev det mästerpalms för att kolla på noice. mysigt (: sen så fredagen skulle hela familjen åka till helsingör och mysa i det fina vädret. men sofie var fylle dålig och pappa var inte alls bra heller. så då kände sig mamma lite ensam, så det blev bara jag och steffe som åkte över. varmt som fan var det, åt lite kebabis ute i solen och handlade sour apple till mina P2 drinkar (: yeah. på kvällen  var det ferre hos peter, sen drog jag ner till stan för att träffa pappa och kolla på volbeat, skit bra, ångra att jag inte lyssnat mer på dom förut.

på lördagen var det en massa att förbereda och hålla på, först handla, sen mecka mat, sen få fram bord och grejer och duka. färga håret, duscha och greja mig själv ;P sen kom folket, för det var födelsedagsfest för MIIIIG ! ;D det blev super bra allting, men ni kunde ätit lite mer folket ! jätte mkt mat över ju .. och tack för alla fina presenter. klänningar, böcker, parfymer, dricka, pyssel, smycke och allt (: tack tack tack !

men i söndags var ju min riktiga födelsedag, det blev en bakisfödelesdag ;P mådde inte iofs inte så dåligt som jag trodde jag skulle göra. vi grilla och hade det mysigt. mormor och en massa annat folk kom förbi och hälsade på. blev bad i poolen och mys i solen. sen såg vi film på kvällen DOOMSDAY, skit bra ! ;D perfekt födelsedag (:

i måndags, jobbjobbjobb.. AH ! jobbade sent, var hemma vid halv tio. nästan sängen som gällde direkt, först lite mat i magen och lite nördande vid datorn. sen igår var det tisdag, för er som inte visste ;P bad och sol innan jobb, sen jobb till sent och sen hem, då var det bara softa hemma som gällde. och so you think you can dance såklart ! ;D hihi..

idag .. idag är en dag som alla andra, jobb, irritation, sov på tåget så jag nästan höll på att missa stationen. men jag hann iaf sitta lite ute i solen innan jobb, det var otroligt skönt (: äntligen. och nu sitter man på det här jobbet igen. har typ lite mer än tre timmar kvar, puh ! jobbigt. vill bara ut i solen . får surfa runder lite här istället.

bilder från i lördas är uppe på bilddagboken (: take a look !

jag kan inte låta bli att hacka på dig, AH !

me and you baby ..


byebye.


Kommentarer
Postat av: BB,

haha va snackar du om? doomsday va den sämsta filmen jag sett på länge ;P

2008-07-30 @ 22:43:09
Postat av: Anonym

doomsday is kind of bad

2008-07-30 @ 23:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0