lördag.



tyckte det behövdes en bild här. såg så tråkigt ut med all text. men då passar den iofs in i resten av vardagen. för fy fan vad tråkigt allt är. det ska bli så skönt att få sluta här och ha tid till sina vänner och att ta hand om sig själv igen. längtar så fruktansvärt, vi får hålla tummarna för lite fint väder också. men det lär det  väl inte komma något.

hela denna veckan har nästan bara gått till jobb. var ju iofs ledig onsdag, torsdag.. onsdags var jag, stefan och sven nere på swedala outlet, liten besvikelse faktiskt. trodde det skulle vara mkt mer, där var mkt, men inte i rätt storlekar. typ bara XS och XL kvar av allt.. och det passar inte sabina ;P sen körde vi inom ikea malmö och kollade lite och käkade en jävla massa korv, vilket är lika med en jävla massa points ;P hhahaha.. i torsdags skulle jag fått en massa gjort, vilket jag fick också, men inte det jag hade tänkt mig. fick tvättat, diskat, solat, handlat och lagat mat med bb (: fiskbulle !

igår jobba jag som sagt en hel dag, vilket suger riktigt mkt för att man får gå upp sju och kommer hem tio. sen blev det donkan mat (: en jävla massa donkan mat till och med. haha. krängarn sabina ! :D

idag är det jobb som gäller igen.. sen blir det lite mat på nybyggda haket, MUMS ! (: sen blir det soft hemma och sen sova för ytterligare en dag på jobb imorgon.

här finns inte ett skit att göra än, men det kommer väl. bidragshelg ju.
återkommer imorgon.

ha det hallon !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e fiskbulle!

2008-07-19 @ 23:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0