mot ljuset ..

det är nog en sån där riktig depp period för mig nu. jag orkar inte göra något. jag mår dåligt och känner mig bara äcklig. jag har inte mkt tid över till annat vilket jag mår dåligt över. jag jobbar för mkt eller jag jobbar inte så mkt, men jag är hemma så sent alltid och är  uppe tidigt, så jag har ingen ork till att hitta på något när jag kommer hem. det här jobbet funkar inte för mig helt enkelt, och jag kan inte hålla med min mamma om att så här har alla det. hon går själv upp sju och har ett åtta till fem jobb, då har man tid till annat när man kommer hem och man har alltid helgerna lediga. ge mig ett sånt jobb tack ! så jag har faktiskt sagt upp mig iförrgår, jag hade tänkt vänta tills jag hittat något nytt jobb, men nej, det står jag inte ut med.

jag förstår fortfarande inte meningen med livet, jag hoppas verkligen att jag någon gång kommer att förstå den men just nu är bara allt negativt i mitt huvud. jag förstår inte att det är meningen att man ska leva som man gör.. gå upp varje morgon, äta frukost, gå till jobb, komma hem, laga middag, äta, sova, och sen är det samma sak i fem dagar, sen är det helg och då har man tid att göra något, sen börjar samma visa om igen. är det bara jag som är helt nere i det svarta hålet nu och inte vet hur jag ska ta mig upp igen, eller är det någon annan som kanske inte  heller som förstår det roliga med livet ?

så fort jag slutat har jag en liten idée på vad jag ska göra. jag vet inte hur det kommer funka eller om det ens går. men det är värt ett försök och jag lovar, går det, så kommer jag ha kul. äntligen.

nu har klockan slagit tio och det är dags att jobba. tråkigt nog.

föresten, swea i torsdags var svin kul (: tack tjejer och killar för en trevlig kväll. något som lyfte upp min vecka lite grann.

you makes me feel good .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0