när jag ..

..har tråkigt då nät shoppar jag (: ah ! det är inte bra. speciellt när man sitter här på jobb vid datorn och inte har något att göra.. har beställt en massa på nätet sen jag började här. usch på mig ! ska ju spara pengar och handla massa i thailand och så sen (: weh ! det längtar vi till..

jag ser blå himmel, jag ser sol, jag känner värme, är sommaren på väg tillbaka ? åh snälla, låt den vara det. är så trött på detta regnväder. och nu slutar jag snart på jobb, så då vill jag gärna ha lite semester och njuta lite av sommar. jag vill ha sol så jag kan få lite färg. jag vill ha värme så jag kan bada .. jag vill ha sommar så man får upp humöret lite.

idag jobbar man bara till fyra, ändringar i schemat. chefen tyckte inte vi behövde åtta timmars passa längre. vilket är skönt nu sista två veckorna innan jag slutar. annars hade det ju inte blivit så mkt timmar att jobba, det hade inte blivit speciellt lönt att åka ner här. tar lika lång tid att ta mig hit som den tiden jag jobbar annars ju ;P hehe..

igår mådde jag skit kasst när jag kom hem. riktig stressmage, ont i huvudet, fick reda på att familjen skulle komma hem och jag skulle skynda mig hem och städa och greja. sven, stefan och pauline kom och käkade lite tacos, sen kolla jag och pau på film och sven och stefan gick och så hancock på bio. sen fick jag ta tag i städningen. skulle egentligen färgat hår och klippt mig igår, men det fanns helt enkelt inte tid.

kommer nog ett inlägg senare ikväll..

None
slänger in en bild från förra sommaren, turkietresan med ems och bä, underbart och toppen kul !
saknar min bränna, mitt hår och min lugg.
och min ems (:


ha en bra dag i solen allihopa om den fortfarande är kvar där ute, jag ser ju inte det här inne i min lilla cell ;P

byebye !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag som älskar den bilden. och jag saknar dig med. hörs av dig denna veckan ifal du hinner annars ringer jag när jag kommit hem igen. ha en underbar födelsedag(:

2008-07-21 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0