nr2.

inlägg nummer två idag. wow (: haha..

när jag skulle ta bussen från jobb, var jag lite tidig och jag satte mig ner på busshållsplatsen och väntade, satte på mig mina fina lurar med lite musik och började mecka lite på mobilen. till slut ska jag bara kolla upp och då ser jag bussen stänga dörrarna och är på väg att köra iväg, jag reser mig upp snabbt som attan och springer fram till dörren. busschaffören har inte en lika bad day som jag så han är snäll och öppnar så jag får hoppa på. som jag satt och små flina för mig själv sen på bussen. haha. fattar inte hur jag inte kunde höra eller se den komma. helt sjukt. men där fick jag mig ett gott skratt iaf. börjar nästan bli för flummig nu. haha..

måndagen fortsatt för övrigt precis som måndagar brukar göra. fulla av skit. massa ilskna kunder, tydligen inte bara jag som brukar vakna på fel sida en måndag. men jag känner ändå att dagen har gått hyfsat snabbt och att jag har fått lite gjort. till och med lite bilder utlagda på bdb, men ytterst lite. kommer fler imorgon.

nu är det dags att nanna sig för att orka ännu en dag. en dag med cheferna från sthlm till och med. hoppas att det går bra. efter jobb blir det solning och sen hem och ladda lite bilder och fixa med saker. få städat lite här hemma och så. det mesta är undanplockat idag, men jag behöver nog dra en veva med dammtrasan också.

men jag är tillbaka imorgon mina vänner, sakna mig inte för mkt ;P haha..

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0