saknad.

av allt det där som fanns förut. när jag trivdes med allt i mitt liv. alla motgångar kändes inte som en spark i ryggen som orsakde ett långt fall inom mig. så fort något går fel nu så dör en liten del av mig. jag blir mer och mer nere för allt som inte vill gå som jag vill. detta är något som ser ut att vilja vara kvar för alltid, ett men för livet. jag vet inte om jag förtjänar det.. om jag gjorde något fel. om jag borde ångra allt och kanske bara låtit att allt fortsätta som det var, låtit tiden rätta till det som då inte kändes rätt. ibland tänker jag tillbaka, det där ibland är kanske för ofta. vad kunde jag gjort annorlunda för att det inte skulle bli såhär ? vad kunde jag sagt ? hur hade allting sett ut idag då ? precis som det gör nu ? vet inte varför jag lägger ner tid och kraft över att grubbla på det här, men ibland går det inte få ur skallen. det är som inprintat i huvudet på en och det kommer det alltid att vara. jag får bara lära mig att leva med det på ett annat sätt ..

nu glömmer vi tråkigheterna och går vidare..

saknar dig .

torsdag, fredag och lördag är det festival i stan, vi hoppas på fint väder, så man kan äta god mat och ta en öl någonstans. på lördag blir det lite födelsedagsmiddag och förferre hos mig för en liten skala, sen blir det ner till stan (: för påååå söööndag blir jag 21 år.. ingen speciell ålder mer än om jag bott i USA, på söndag får jag lov att gå ut och supa i USA ;D hehe.. bara idag, imorgon och torsdag kvar på jobb denna veckan, det är grymt skönt (: fredag blir det helsingör med mamsen, papsen och stefan .. ge mig sol och värme då ! :D

får väl ta tag i något här på jobb nu ..

byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0