sommar ?

var tog sommaren vägen, visst idag tittar solen fram, men vart är den riktiga värmen ? kommer det bli som förra sommaren, med en månad värme och resten regn. usch. vad man är trött på detta land och detta jobb och allt.. jag är ändå gladare denna veckan, men ändå inte tillräckligt glad för att verkligen kunna njuta av livet. jag känner att allt jag gör är måsten och jag vill inte leva så.

jag trivs med dig.

nu är det bara lite mer än två timmar kvar på  jobb, vi har hållt på och meckat med thomas sabo hela dagen. skit bra blev det. så får vi hoppas på att cheferna gillar det också då.  nu kom min familj och hälsa på men kan tyvärr inte stanna för att jag ska kunna få skjuts hem vilket suger lite. men dom gick och köpte en scones till mig iaf. jag klarar nog inte min soppdiet så bra som jag trodde att jag skulle göra /: jag är kass, vilket betyder att jag måste ta mig tid till att träna. vilket det inte finns tid till. AH ! jaja ..

nu får jag väl ta och putsa lite skåp. det behövs. men jag har ingen energi till detta jobbet mer. pendlingen tar så oehört mkt kraft från en. och att den bästa kollega man haft här ska sluta är ju mindre kul. tråkigt. jag lämna också så snart. snart snart.. give me another job !

vi hörs imorgon vänner ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0