we don't like tuesdays either ..

ännu en dag på jobbet och om en timme eller så kommer den ena chefen, jag hoppas verkligen det blir bra här ändå, även om dom är ganska bra på att förvirra en när dom springer runder och lägger sig i kunder och grejer. men men.. deras butik så dom får väl lägga sig i så mkt dom vill egentligen. så länge dom inte lägger över felen som görs på oss sen.

jag har fortfarande inte fått svar från mina planer på vad som händer efter att jag slutat här. jag hoppas verkligen att min plan funkar, så håll tummarna för mig, så får ni veta sen (:

ska ta och putsa lite fint i skåpen innan chefen kommer.

byebye

Kommentarer
Postat av: queenpeach

hoppas det ordnar sig! Kolla gärna in min blogg och webshop där rea pågår :D

2008-07-08 @ 09:47:58
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0