låt mig vara.

ja, jag är tillbaka. hur länge vet jag inte. jag ska försöka skriva lite oftare nu. hur många gånger har jag inte sagt det. men jag känner nog att jag har mer att få ur mig nu än förut. förra veckan var pest. jag trodde jag skulle dö. allting gick verkligen bara imot mig. jag är förmodligen allergisk mot min favorit vitlöken, vilket suger riktigt mkt, hur ska jag kunna laga mat utan vitlök. hur ska jag kunna äta på mezo utan tzatsiki. blöh.

i fredes var jag hos doktorn och tog prover, så vi får se vad dom visar om två veckor. när jag skulle åka hem från doktorn kom där en jävla kärring och cykla på mig så jag trilla utanför knutan också. åh, så arg jag var. jag var nog mest arg på mig själv som inte sa något till henne. hon bara titta på mig när jag låg där på marken och skrek "åååh" och cykla vidare. jävla kärring. skrapat upp hela mitt ben och mina ny tvättade vita converse är inte så vita längre.

malin på jobb har knappt vågat stå nära mig för att jag varit så irriterad. helt sjukt. vet inte varför jag varit sån här. men det är inte mkt folk har kunnat göra och säga utan att jag suckat och blivit irriterad. men jag tror att denna  veckan blir bättre. vädret verkar iaf vara med mig idag. även om jag inte kan njuta så mkt av det här inne i min lilla håla.

vi glömmer allt som varit och börjar om på nytt. orka älta. denna veckan blir det många sena kvällar på jobb. men det får man helt enkelt ta. på torsdag är det iaf swea med tanjs (: yeah ! så har fått ledigt på fredag. sen jobbar man hela helgen och sen ska vi ha kusinträff hemma på lördag (: får la ser hur det blir. ingen sprit och dricka för min del iaf.

men mer kommer imorgon...
nu ska jag koka mig lite varma koppen soppa ;D

byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0