glass med topping.

en med kola och en med chocklad.

sitter på jobb, inte alls mkt att göra. inget alls faktiskt. så jag och malin käkar glass och har det trevligt. sitter och diggar till lite musik. har jätte mkt packning med mig eftersom att jag ska tillbringa natten hos karro med alicen. plus att jag fixat present till tanja och att jag varit på systemet. massa packning JA ! ;P

ikväll är det middag hos fölsegrisen Tanja och en massa fest ! ;D WEH ! här ska det firas till tidigt imorgon bitti. eller hur tanjs ? ;D

imorgon kommer mamsen hem efter två veckors semester på malta. så skönt att hon kommer hem igen. så det blir lite ordning där hemma. vilket jag inte kan hålla reda på när jag är så mkt på jobb. åh, jobbigt och irriterande.
men det släpper  vi nu . för idag är en bra dag som bara ska bestå av en massa HAPPINES ;D

snart dags att lämna jobb snart (:

byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0