i'll make it. i know it.

dagen blev inte riktigt som planerad. inget simmande, inget solande och ingen tanja fika. anledning var att det blev en massa köksmontering istället (: har byggt skåp. lådor och satt in ugnar och allt. skit kul (: precis min grej. även om jag har lite dåligt tålamod ibland. när det inte funkar som jag vill ;P  fikan med tanja blev inte av för att hon fortfarande är sjuk, vilket suger. både för henne och oss runt omkring som vill umgås med henne ;P men hon är snart på benen igen, om hon bara slappnar av lite och låter kroppen ta hand om det sjuka ;D jag är tanjas mamma nummer två. mkt juice ! ;D haha..

nu är jag sjukt trött och om jag inte är det imorgon bitti också lär jag åka och ta en simtur då istället (: sen får jag ju ta lite solning då också. sen ska det festas (: precis som på alla andra lördagar.

i'm happy.


four days left.

image107

en bild från karlstad-hemresan.

Kommentarer
Postat av: Tanjis :D

Hihi! Ja Tanja blev frisk. Drack massvis med juice som mamma Sabina sa att Tanja skulle göra. :D
Plus att vi har avrit och simmat i veckan.. Hoppas det går bra på jobb idag söta du!

Sabbs är bäst! Vi hörs ikväll så får jag försöka ta mig in på tivvan, tror inte att det kommer funka. :/ puss på dig!

2008-03-15 @ 13:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0